poniedziałek, 18 czerwca 2012

Blackguard, krok po kroku - cz.1

Niniejszym spełniam kolejną obietnicę - pokazania krok po kroku jak maluję. Podmiotem są Blackguardzi Dark Elfów (pierwsza piątka z docelowej dwudziestki), jakość - champion.

Oczywiście, mój warsztat fotograficzny nie jest jeszcze przeze mnie dokładnie opanowany, z jakiegoś powodu jedna lampa świeci lepiej niż druga... więc jakość zdjęć jest trochę nierówna. Poza tym chciałem pokazać szczegóły, w związku z czym zdjęcia są większe niż zwykle.

To jest część pierwsza - obejmująca wszystkie kolory matowe. Po pokryciu całości Sidoluxem (dla zabezpieczenia) i lakierem matowym (dla... ehem... zmatowienia) zajmę się malowaniem części metalowych, co zaprezentuję w części drugiej.

Jako że usłyszałem ostatnio zarzut że zbytnio się rozpisuję w swoich postach, postanowiłem zaprezentować same zdjęcie, bez rozciągłych opisów :P Powiem tylko że poszczególne kroki przedstawione są od lewej do prawej).

Etap 1 - twarz i oczy

 


 Etap 2 - kiecka


Etap 3 - drzewce halabardy

 



Etap 4 - kurtka

(w tym etapie niewiele widać, odcienie szarości/czerni dość trudno uchwycić... to samo tyczy się drybrushowanej podstawki, którą zrobiłem pomiędzy zdjęciami)

 

Etap 5 - włosy


 

Etap 6 - elementy skórzane (pasy, rzemienie i sakiewka)


Do następnego :)

2 komentarze: