sobota, 23 lipca 2011

Debiut na CMON

Pierwsze zamówienie Paints of War zostało właśnie zrealizowane :) Klient wyglądał na zadowolonego. Poniżej efekty ok. 10 godzin pracy:



Niestety, źle ustawiłem ekspozycję w mojej idioten kamera i fotki wyszły bardzo ziarniste... Cóż, moje umiejętności fotograficzne niewątpliwie wymagają poprawy. Co do samej figurki - cóż, na pewno jest kilka rzeczy które można było lepiej zrobić; kwestia praktyki. Najbardziej zadowolony jestem z drzewca magicznej lagi - niestety na zdjęciu magiczne świetliki nie wyglądają tak dobrze jak w rzeczywistości.
Tą figurką zadebiutowałem także na Coolminiornot, mam nadzieję że nie zjadą mnie tam za bardzo :( W chwili pisania tego posta, zdjęcie czeka na sprawdzenie. Jak tylko wejdzie na stronę dokleję linka do tego postu.

Jest to pierwsza figurka w standardzie Hero, który niniejszym wchodzi do oferty :) Cena - jak wspomniałem w poprzednim poście - zaczyna się od 40 zł i idzie w górę, w zależności od skomplikowania figurki.

[edit] A oto i link do figurki na cmon: http://www.coolminiornot.com/283663

2 komentarze:

  1. Zawsze powalają mnie malowanki z wolnej ręki. Nigdy nie osiągnę tego poziomu z moimi rozdygotanymi łapami.
    Pięknie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz... powiedzmy że to pierwsze kroki, akurat z freehanda nie jestem do końca zadowolony, mimo tego że sam wzór jest dość prosty. Ale będzie lepiej :) Następny będzie sztandar dla orków Demesa, zobaczymy jak to wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń